ceturtdiena, 2010. gada 19. augusts

Bergenas latviešiem: aizdod man savu galvu un rakstāmo roku uz pusotru stundu. 13.augusts.

Mani šis virsraksts “noķēra” draugiem.lv domubiedros. Nolēmu izmēģināt. Es taču tagad arī esmu Bergenas latvietis. Tas ir pētījums par to kā latvieši raksta norvēģiski, kāda norvēģa doktora grāda studijām.

Rakstīju sacerējumu par saviem nākotnes sapņiem. Un sapratu, ka esot šeit, nelaidīšu iespēju garām piedalīties visādās avantūrās, jo tā vai citādi, vienmēr ir vērts to darīt.

Nu kaut vai šoreiz. Par savu sacerējumu saņemšu latviešu – norvēģu gramatikas grāmatu, kas gan vēl nav iznākusi. Un ne tikai. Norvēģis man izrādīja savu dzimto pilsētu īsā tūrē (šodien jāizstaigā vēlreiz, kamēr viss vēl nav aizmirsies). Piedevām aizdeva arī man kaut ko. Uz gadu.

Kad es ievēlos dzīvoklī ar to, ko viņš man aizdeva, mana dzīvokļa biedrene bija gatava mani sabučot no priekiem. Bet tā jau ir cita pasaciņa.




Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru