ceturtdiena, 2010. gada 19. augusts

Ny i Norge

Ar šiem vārdiem sadzīvoju veselu gadu, apmeklējot norvēģu valodas kursus. Tagad tā ir mana realitāte. Par to arī būs šis stāsts. Arī iekš foto.. Tas veltīts visiem, kuriem interesē, kas notiek ar cilvēku, kad viņš nodomājis ziemeļzemē pavadīt kādu laiku studējot.

Nedaudz arī par mani, protams, kur nu bez tā. Bet ne pārāk. Apsolu arī kādu pasaku, jo man jau tagad ir skaidrs, ka brīnumainu lietu te netrūks.



3 komentāri:

  1. Man ļoti patīk tavs Pilnais profils un tas beņķīts arī ... Jūs abi divi tik specifiski saplūstat ar apkārtejo vidi, nu toč kā kada simfonija !!!

    AtbildētDzēst
  2. mmm... Norge - mana sapņu zeme kopš padsmit gadiem, jo izlasīju Trigves Gulbransena triloģiju UN MŪŽA MEŽI ŠALC un iemīkēju šo skarbo zemi, pat tajā ne reizi nepaviesojoties... un tagad būs svaigi stāsti no trollīšu mītnēm, kurus vēstīs cilvēks ar smalk' jušan'...
    brīnišķīgi :)

    P.S. Eduardam brīnišķīgs komentārs par foto...nav iespējams labāk pateikt :)

    AtbildētDzēst
  3. Kuku... Vai Norvēģijā arī snieg? ...

    AtbildētDzēst